از هر پنج گوشی آیفون فعال در دنیا یکی آیفون 5S است
نوشته شده توسط : cloobirancell

با وجود عدم موفقیت اپل در فروش آیفون ۵آمارها نشان می‌دهد آیفون۵بسیار فروش خوبی داشته است و حتی حالا از هر پنج آیفون فعال دنیا یکی iPhone 5S است.

خرید شارژ ایرانسل.

آمار شرکت تحقیقاتی Mixpanel نشان می‌دهد که حالا ۱۹٫۳۱ درصد یعنی حدود یک پنجم آیفون‌های دنیا ۵هستند. در واقع بیشترین آمار به ترتیب در اختیار آیفون ۵، ۴و سپس ۵S، ۴ و در آخر ۵است. آیفون ۵ با ۳۲٫۶۵درصد بیشترین سهم از تعداد آیفون‌ها را در اختیار دارد و آیفون‌های بعدی با۲۳٫۹۴، ۱۹٫۳۱، ۱۶٫۴۳ و تنها ۶٫۳۴ درصد برای ۵در رده‌های بعدی هستند. گفته می‌شود که در انبارهای آیفون حداقل سه میلیون دستگاه آیفون ۵خاک می‌خورد در حالی که آیفون ۵با حسگر اثر انگشت، پردازنده۶۴ بیتی A7 و کیفیت ساخت بالا به همراه رنگ جذاب و جدید طلایی فروش بسیار خوبی را برای اپل رقم زده است.

البته بسیاری نیز معتقدند یکی از دلایل عرضه آیفون ۵هدایت خریداران به سمت مدل ۵بوده است چرا که امسال اپل برخلاف روال گذشته آیفون قبلی را ارزان‌تر نکرد و یک مدل پلاستیکی را با قیمت ۱۰۰ دلار ارزان‌تر روانه بازار کرد. به این ترتیب خریداران جدید عملاً امکان خرید آیفون ۵ را با قیمتی پایین‌تر نداشتند و برای داشتن کیفیت ساخت و زیبایی مثال‌زدنی آیفون مجبور به خرید آیفون ۵شدند. آیفون ۴نیز کماکان به عنوان آیفون ارزان‌قیمت در اپل استورها عرضه می‌شود و خریداران خاص خود را دارد.

خرید شارژ ایرانسل.

 





:: برچسب‌ها: آیفون-اپل-5s ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: